fbpx
Przedstawiciel handlowy woj. pomorskie
19 marca 2024
Specjalista ds. rejestracji wyrobów medycznych
16 stycznia 2024

Trade Marketing Manager (kosmetyki kolorowe-makijaż)

Miejsce pracy: Rzgów k. Łódź

#1 KORZYŚCI ZGODNE ZE STANOWISKIEM I KOMPETENCJAMI

  • Możliwość współtworzenia jednej z najszybciej rozwijających się firm kosmetycznych w Polsce, o ugruntowanej pozycji
  • Ciekawe projekty, realizowane w kreatywnym zespole
  • Szybka ścieżka decyzyjna
  • Etat w firmie, która kieruje się uczciwymi zasadami lub umowa B2B
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny

#2 JASNE OCZEKIWANIA

  • Analityczne myślenie i umiejętność interpretacji danych
  • Znajomość trendów rynkowych i innowacji
  • Praca stacjonarna w siedzibie firmy (możliwość pracy hybrydowej)
  • Wysoka motywacja, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wyższe wykształcenie
  • Prawo jazdy kat B
  • Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w branży FMCG, najlepiej we wdrażaniu kosmetyków kolorowych i pracy z markami
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, PP
  • Doskonała organizacja, systematyczność i odpowiedzialność
  • Rozwinięty zmysł estetyczny, kreatywność
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

#3 PRZEJRZYSTY ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • pracowanie strategii wizualnej i ekspozycji produktów z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku i kategorii produktowej
  • Opracowywanie i realizacja materiałów POS makijażowych w tym: szafy ekspozycyjne, displaye itp.
  • Monitorowanie rynku kosmetycznego, wykonywanie analiz rynkowych oraz przygotowywanie raportów pod potrzeby prowadzonych projektów
  • Planowanie oraz wdrażanie mechanizmów promocyjnych skierowanych zarówno do konsumentów jak i partnerów biznesowych w promocjach i wsparciu sprzedaży
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Wsparcie w procesie wdrożeniowym nowych produktów z kategorii produktowej we współpracy z Product Menagerem i Działem Technologicznym, Działem Sprzedaży, Działem Zaopatrzenia, Działem Graficznym
  • Przygotowywanie wycen i ofert sprzedaży
  • Współpraca z Product Menagerem w zarządzaniu przydzielonym portfolio produktowym z wybranej kategorii - nadzór nad rozwojem oferty w zakresie asortymentowym
  • Bieżące analizowanie i kontrolowanie terminów w harmonogramach realizacji zadań
  • Analiza potrzeb klientów, trendów rynkowych, konkurencji, wyciąganie wniosków i kreowanie nowych ofert na ich podstawie