Trade Marketing Manager (kosmetyki kolorowe-makijaż)
Miejsce pracy: Rzgów k. Łódź
#1 KORZYŚCI ZGODNE ZE STANOWISKIEM I KOMPETENCJAMI
- Możliwość współtworzenia jednej z najszybciej rozwijających się firm kosmetycznych w Polsce, o ugruntowanej pozycji
- Ciekawe projekty, realizowane w kreatywnym zespole
- Szybka ścieżka decyzyjna
- Etat w firmie, która kieruje się uczciwymi zasadami lub umowa B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
#2 JASNE OCZEKIWANIA
- Analityczne myślenie i umiejętność interpretacji danych
- Znajomość trendów rynkowych i innowacji
- Praca stacjonarna w siedzibie firmy (możliwość pracy hybrydowej)
- Wysoka motywacja, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Wyższe wykształcenie
- Prawo jazdy kat B
- Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w branży FMCG, najlepiej we wdrażaniu kosmetyków kolorowych i pracy z markami
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel, PP
- Doskonała organizacja, systematyczność i odpowiedzialność
- Rozwinięty zmysł estetyczny, kreatywność
- Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
#3 PRZEJRZYSTY ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- pracowanie strategii wizualnej i ekspozycji produktów z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku i kategorii produktowej
- Opracowywanie i realizacja materiałów POS makijażowych w tym: szafy ekspozycyjne, displaye itp.
- Monitorowanie rynku kosmetycznego, wykonywanie analiz rynkowych oraz przygotowywanie raportów pod potrzeby prowadzonych projektów
- Planowanie oraz wdrażanie mechanizmów promocyjnych skierowanych zarówno do konsumentów jak i partnerów biznesowych w promocjach i wsparciu sprzedaży
- Przygotowywanie materiałów reklamowych
- Wsparcie w procesie wdrożeniowym nowych produktów z kategorii produktowej we współpracy z Product Menagerem i Działem Technologicznym, Działem Sprzedaży, Działem Zaopatrzenia, Działem Graficznym
- Przygotowywanie wycen i ofert sprzedaży
- Współpraca z Product Menagerem w zarządzaniu przydzielonym portfolio produktowym z wybranej kategorii - nadzór nad rozwojem oferty w zakresie asortymentowym
- Bieżące analizowanie i kontrolowanie terminów w harmonogramach realizacji zadań
- Analiza potrzeb klientów, trendów rynkowych, konkurencji, wyciąganie wniosków i kreowanie nowych ofert na ich podstawie